Kentuters???

"Terdiri daripada peminat tegar
BAIM WONG yang hadir daripada pelbagai bangsa, agama, negara tetapi bergabung untuk 1 JIWA"

Friday, January 21, 2011

BAIM WONG DI KUALA LUMPUR

Baru-baru ini semua #kentuters hepiiiiiii sangat2 sebab Raja #kentuters datang ke Malaysia bersama-sama keluarganya.. mamah Kartini, Sasi, Kakaknya serta abang iparnya.. Kehadiran Raja #kentuters ke Malaysia atas urusan kerja bersama astro disamping berkenal mesra dengan peminat-peminatnya.. 

 Ini wajah Raja #kentuters bersama mamah Kartini dan juga Sasi..masih di Bandara Jakarta (Airport)..baru ingin berangkat ke Malaysia..juga tidak ketinggalan Dora kesayangan Sasi..


Ketibaan Baim disambut oleh pihak Astro..peminat-peminat setia juga ramai yang menunggu Baim di LCCT.. Baim dibawa oleh pihak Astro menginap di hotel JW Marriott Kuala Lumpur.. Diwajah Baim sentiasa terukir senyuman yang Wow!!!! bisa bikin dug!dag!dag!dag!! 






 
 
Ini merupakan schedule Baim bersama pihak astro..padat kan???... by the way BAIM memang the BEST!!!
 
  


 "SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA... "...dan "JANGAN LUPA MENONTON KEJORA DAN BINTANG DI ASTRO RIA" ini merupakan ucapan-ucapan Baim untuk peminat-peminatnya.. gambar sebelah ni menunjukkan Baim sedang dalam penggambaran bersama Astro.... best!!memang best!! 



 WOW!!!! best gileerr ni.. Baim dikelilingi oleh peminat-peminatnya yang terdiri daripada pelbagai peringkat umur...semuanya tersenyum bangga disamping Baim ... bessssstttt gileerr!!! so sweet :)




Hmmm... khas buat peminat-peminat Baim.. keluar paper dua hari berturut-turut.. boleh "frame" keratan akhbar tu.. semoga Baim akan terus dikenali dan diminati... SUCCESS!!!





 
Asikkkk... Raja #kentuters terima kado dari peminat-peminatnya... banyak tu.. tp sebenarnya sokongan peminat untuk Baim tidak ternilai...ever and forever akan terus menyokong Baim..BIG HUGZZZ.!!!! 

 


 
 Kalau nak kenal...inilah sebahagian dari keluarga Baim.. disebelahnya mamah kartini manakala dihadapannya kakaknya serta anak saudaranya Sasi.. cute banget sasi!!!!.. happy holiday!!!! moga seronok datang ke Malaysia :)






Cuba teka di manakah ini??... hihihi Bukit Bintang.. salah satu tempat yang menjadi kunjungan Baim semasa berada di Kuala Lumpur... shoping!!! ganteng!!! senyum!!! hmm best gileerr!!! 







 Baim dan ponakannya Sasi di Aquaria KLCC... walau dimana berada..raja #kentuters still senyum.. caiyok!!!! Ikan kat dalam tu pun senyum lihat baim datang.. hehehe.. seronok ikan-ikan tu bisa ketemu Baim dan Sasi. :) 





Owh..masa ni Baim beserta famili nya sedang belajar berenang..hihi berenang di sunway lagoon.. yang jadi guru mereka adalah SASI.. hehehe hebat sasi kan...
HAPPY ALWAYS..



Pada tanggal 17 Januari 2011 jam 1.00 tengahari... Baim dan familinya berangkat pulang ke Jakarta.. gambarnya tidak mau di upload di sini kerana semua peminat pastinya tidak rela ditinggalkan..anggap aja Baim masih berada di Kuala Lumpur dan hampir sekali dengan kita... :) 

THE BEST PART OF #KENTUTERS IS BAIM WONG :)




1 comment: